Home :: Dames :: Bikini :: Bandeaubikini, Lascana

Bandeaubikini, Lascana

Dames bikini

Bandeaubikini, Lascana
  • Er zijn nog geen reviews geplaatst
Trendy bikini met 5 draagmogelijkheden. Bovenstukje met gewatteerde cups en baleinen opzij. Gevoerd broekje. Modieus glanzend materiaal van 89% polyamide, 11% Elastan. Voering van 100% polyamide. 1 bikini met 5 draagmogelijkheden: zonder bandjes, V-vormige plaatsing van de bandjes, gekruiste bandjes, halterbandjes of normale plaatsing van de bandjes! Elegant en sexy: de bandeaubikini van LASCANA. Met de lichte aanrimpeling en het glanzende materiaal is deze bandeaubikini een must have voor de zomer. Door de afneembare bandjes is egaal bruin worden geen probleem. Ook in de zee slaat de bandeaubikini een goed figuur: gewatteerde cups zorgen voor een natuurlijk mooi decollete. Bikinibroekje in leuke rimpel-look. Een bandeaubikini is uiteraard geschikt voor alle maten, maar vooral voor kleinere cups. LASCANA staat voor elegante, verleidelijke en sexy lingerie & badmode. Combineer de badmode van LASCANA met excellente strandjurken en je schittert net als de zon! Merk: LASCANA. Type: bandeaubikini. Kleur: blauw, bruin, rood, zwart, wit. Stijl: geraffineerd & elegant. Geschikt voor: kleinere cups. Cups: gewatteerd. Beugels: zonder beugels. Bandjes: zonder bandjes, halterbandjes, normale, V-vormige & gekruiste plaatsing van de bandjes. Sluiting: variabele plaatsing van de bandjes, met sluiting achter. Zijkant: normaal breed, met baleinen. Broekje: normaal slipmodel, met aanrimpelingen. Beenlijn: normaal. Materiaal: van 89% polyamide en 11% Elastan (Lycra) Voering: van 100% polyamide.
Prijs € 74,99
Verzendkosten € 5,50
Winkel Heine-shop.nl